"Sol vind och vatten" - Konsert, Oh vilken härlig dag, Ted Gärdestad (David Lindgren)

Tidigare i juli var jag och lyssnade på en konsert med min farmor. Det blev en riktig helkväll med massa olika Ted Gärdestadlåtar. En kväll man sent glömmer kan jag säga. Konserten "Sol vind och vatten" var en hyllning till Ted. Artsiter som stod på scenen denna kvällen var Janne Schaffer, Johan Boding, Sonja Aldén David Lindgren och Fridha Lundell. Artister som ni kommer att få läsa om under de närmsta veckorna. Behöver jag skriva att Janne var grym? Nä. Här idag delar jag första delen från konserten, och imorgon får ni fortsättningen. Njut och minns. En konsert, i alla fall när man satt där sent glömmer som jag skrev tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0