Rep på torsdagskväll

Hej på er! Dagarna rullar på och jag är så glad för det, snart tillbaka ordentligt i vardagen med cello varje vecka, med andra ord, så börjar snart cellon.
Så länge så spelar jag på. Som ni vet så ska jag snart ha konsert. Ja, på tal om konsert (hoppar lite snyggt här nu) så var jag iväg på rep idag. Repade inför konserten. Låtarna jag spelade på är "Ute blåser sommarvind", "Bamse"-låten och "Bourrée". Det kändes bra tycker jag. Spela ut är nyckeln här. Känner att jag inte riktigt kan beskriva, men förhoppningsvis får ny höra hur läckert det låter på söndag eller efter söndag. Då förstår ni vad jag snackar om när jag säger "Läckert". Men läckert är just vad det är om ni kan föreställa er det i dessa låtar jag nämnde. Ser framemot att dela dessa låtar med er. Jag fortsätter spela på så hörs vi med mer spännande saker imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0