El Sistema Malmö bygger nya broar

"Vi vill bygga Malmö med musik och sång, vi vill bygga Malmö med sten och betong. Men så behöver vi broarna emellan också, vi kan inte bara ha musiken, sången och husen. Vi ska ha broar, inte mellan husen utan mellan människorna".Jag tycker att det här är så värt att se, att de här 25 minutrena är värt att se. Ta er de här 25 minuterna och lyssna. Sen jag hittade El Sistema har jag beuntrat hela den idén. Speciellt sedan jag hittade just den här videon. Man ser ju här att det hjälper så många barn. Så många barn som kommer minnas det här och ha hjälp av det här hela livet ut. Det är något de kommer sitta och berätta om för sina barn. Barnen kommer ha sådan lycka av det här. Lyssna och ta till er det här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0