Cello, tider - Höstetterminen 2014

Jag vet nu vilken tid jag får på cellolektion. Nu är det bara väntan (bara mindre än en vecka) kvar.
Kommer ha en tidig  tid i år, spelar redan vid 16.45 så det hoppas jag blir bra, tror jag nog. Det var mest den meningen jag ville få sagt. Tänkte att det är en liten rolig sak ändå att veta. Jo juste, i år under höstterminen kommer jag inte heller spela själv. Så det här ska bli spännande. Lite prirrigt nästan, men jag tror det pirret bygger lite på nyfikenheten. Orkestern kommer rulla på precis som förra terminen, det vill säga på tisdagar från 18.30 - 20.00 . Jag är dundernyfiken på vilka låtar vi kommer spela under terminen? Nej, nu är det bara uppladdning kvar. Ladda, ladda. Och spela mycket i veckan såklart! Så alla musiker, ladda inför terminen under veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0