Vila, vila och vila

Hej på er! Jag har taimat det så grymt så jag har gått och blivit sjuk. Fan. Jag har ju konsert till helgen! Förmodar att jag blir hemma även imorgon. I värsta fall så får jag stoppa i mig en alvedon i helgen. Konsert ska det minsann bli, och även rep på lördag hoppas vi. Nej jag ska inte sitta och klaga. Livet kan vara orättvist. Jag ska vila upp mig till helgen. Orkester är det ju i stort sett varje vecka, förutom då det är lov såklart, medan det inte är konsert varje vecka. Så det kör vi på! Jag har inte haft någon riktig ork idag till att sätta mig vid cellon, ännu, kanske blir lite efter middagen. "My heart will go on" känns absolut som nummer 1, orkesterlåtarna som nummer 2 och så får jag ta läxan lite efteråt. Ja, i alla fall den här veckan. Förresten, jag kom på det att måndagen efter påsklovet är det ju ingen cello, då det är en röd dag. Satsar verkligen på orkestern den veckan. Nej men, jag tänkte lite och kom fram till att det blir perfekt med en ny video då. Eller vad tycker ni? Jo juste. Visst brukar jag skriva att musik är medicin...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0