Sammanfattning (Orkester) - 29 april 2014

I måndags kom jag inte iväg. Åh. Måste verkligen sluta längta till saker så otroligt mycket och så poff faller det ner till 0. och att förvänta mig saker så mycket. Men igår kom jag iväg på orkestern! Det var lite som att ta igen måndagen. Nej, så ska jag inte alls skriva. Den ena sekunden är aldrig den andra lik. I vilket fall som helst var det riktigt skönt att komma iväg. Det gick faktiskt bättre än förra veckan, eller det gick i alla fall bättre på "Viva la vida " vid melodin vid bokstav C och det tar jag som att det gick bättre som hela, det vill säga slutsatsen. Det andra låtarna gick väl ungefär som förra veckan. Jo juste, vi spelade även "Tröstevisa" och "Air från tröllflöjten", och det gjorde vi ju inte förra veckan. Men dessa två låtar gick också bra tycker jag. Kanske lite "Va??" på Tröstevisa då det ju ändå var någon vecka sedan vi spelade den låten. Lite smågrejs fortfarande, men det är som sagt smågrejs. Så fjuttigt och litet. Jag är nöjd i helheten. Förresten, ni såg kanske infon igårkväll om kommande konserter. Nej, nu är det inte långt kvar. Idag blir det spel på valborgfest och på söndag blir det UFiS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0