Planer, våren-hösten 2014

Det var orkester idag, men skriver mer om det imorgon på i sammanfattningen!
Jo, som rubriken säger! Planer från våren-hösten. Det märmar sig ju sommarlov, vårterminen lider mot sitt slut. Jag kan ju börja med att ta upp att det är konsert till helgen, på söndag, "Den vilda jakten på ringen".
Veckan efter det är det ingen orkester (Då vi får ledigt efter helgen), och ytterligare efter den veckan så är det påsklov. Under påsklovet väntas ett nytt instrument. Till den här månaden hade jag också tänkt att fixa till en ny video! Mot slutet av maj så kommer det säkert vara en vårkonsert med orkestern. Dock vet jag ingeting om det ännu, men så fort jag vet så vet ni det snart också. Jag hoppas också att det blir en sommaravslutning i år, precis som förra året. Det kanske ni minns? Då jag spelade både med gruppen Vilt/Uppstråk och orkestern. Under sommarlovet väntas sedan ett nytt instrument. Får se vad det blir. Jag klurade på det på tunnelbanan på väg hem från orkestern idag och räknade ut att det är ungefär 6 månader (Ett halvår) kvar till celloliv blir 2, det vill säga i oktober. Maffigt tycker i alla fall jag! Ja, och hösten blir mitt 5/5 1/2 år med cellon...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0