Idé? Facebook?

Vi kan kalla det här för info. Jo, först och främst facebook. Vad har då facebook med musik att göra?
Sedan tidigare så har jag ju både instagram och twitter med namnet CelloAllCellist, båda dessa på engelska. Precis innan påsklovet startade jag dock en facebook-sida också. Facebook-sidan är på svenska precis som celloliv och bär namnet CelloAllCellist. Jag hoppas verkligen att folk börjar hitta till sidan. Vem vet. Jag kanske gör om sidan till engelsk någon gång?
Annars då. Det här med idé, vad kan det ha att göra med? Jo det är så att. Som ni vet så laddar jag upp cellovideos lite då och då. I videosarna sitta jag i mitt rum. Hur roligt är det i slutänden? Okej, även om det låter bra. Jo, jag tänkte att så småningom, tex nu till slutet av våren/början av hösten så ska jag fixa ihop lite bättre, (proffsigare kanske) videos. Första låten jag kommer göra detta med blir "Fjäril vingad", då det vid den tiden kommer vara ungefär 1 år sedan jag laddade upp den låten. Efter det kommer det nog rulla på och komma upp lite då och då. Hm. Det återstår att se hur det blir med detta? Nej, idag blev det lite spännande info. Resten av veckan delar jag lite musik! Oja, det hänger förstårs på att jag hittar lite musik också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0