Annorlunda vecka, orkester imorgon, sista rycket

Hej! Tillbaka igen, livebloggning och cello står högst upp igen. Precis som vanligt.
Idag är det måndag! Dock har jag ingen cello idag. Det är fortfarande lov idag. Veckan känns lite annorlunda på det sättet... Trotsalt så har jag suttit vid cellon mycket idag och spelat en hel del. Både på orkestern och annat. Men, imorgon är det orkester som vanligt. Dessutom har jag en kort skoldag så då skyndar jag mig hem och övar. Jag ser framemot orkestern imorgon! På tal om orkestern. En sak som är otroligt skön nu på slutet av terminen är att det är ljus på tisdagarna när jag väntar på tunnelbanan. Otroligt skönt. Det är så tråkigt att stå och vänta på tunnelbanan i mörker. Nej, tänkte försöka spela lite mer senare så nu måste jag komma vidare. Jag hoppas ändå på att veckan flyger förbi så det blir som vanligt med cellolektion nästa vecka. Men tiden rusar. Sista rycket innan sommarlovet nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0