Sammanfattning (Cellolektion, orkester) - 24, 24 september

Ler fortfarande. Kan fortfarande inte förklara om det är av lättnad eller riktig, äkta glädje. Skulle kanske kunnat förklara annars. Men just nu, kan jag bara inte. På grund av alldeles för många tankar som snurrar runt. Stannar upp resten av veckan och andas, tar djupa andetag och andas.
I måndags så gick det bra! Fick... Kan inte riktigt förklara riktigt, men, kanske kan visa er senare i veckan? Som ni förstod igår, så gick det bra på orkestern också! Jo, sista takten, då menar jag inte sista takten i någon speciell låt, utan sista takten överhuvudtaget, som vi spelade, innan vi avslutade, just den takten skulle bli fel. Helt fel. Fast jag köper inte riktigt det, känner jag. Jag går vidare och... Behöver jag skriva något mer än ordet nöjd? Det räcker väl? Att jag är nöjd.
Cellokramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0