Sammanfattning (Cellolektion) - 3 september

Bilden redigerade jag faktiskt i något så enkelt som Instagram. Om jag däremot får vara lite självisk, så tycker jag att bilden ser väldigt proffsig ut. Alla cellister, ser ni vad det är? Det är såklart skuggan av stallet på cellon. Uttryck det på ett bättre sätt själv...
Det var ett tag sedan jag använde ordet "sammanfattning". Vet ni hur glad jag är över att just använda ordet igen. Väldigt glad. Visserligen, hade jag tänkt mig en lite annorlunda sammanfattning den här onsdagen. Men, ser du, jag hade sådan otur att jag blev smått sjuk igår. Så, jag missade ju såklart första orkestern för terminen. Jag skulle haft så annorlunda tankar om det nu skulle varit så att det skulle ha varit sista orkestern för terminen igår. Men, nu var det ju raka motsatsen. Något jag kan säga ändå, är att jag just nu ändå sprudlar av glädje. Varför? För att jag har orkesternoterna i mina händer... (Var tvungen att lägga undan noterna, annars hade det här inlägget aldrig blivit till.) Om jag ska skriva ner några ord om cellolektionen i måndags då? GlädjeX3 (Glädje, glädje, glädje.) Fick Aria, ur "Rinaldo" som ni redan har hört. Räcker det med den beskrivningen? För, ni förstår väl mycket väl vad jag menar med GlädjeX3?
På ett sätt sitter jag här och tänker att det kanske var bra att jag inte kom iväg igår. Men, det visar sig inte förrän nästa vecka... Resten av veckan bär jag med mig GLÄDJE!
Cellokramar <3

Kommentarer
Postat av: Henrietta

sv: jaså, jag kommer inte ihåg att jag lagt ut den, får kolla upp det! hahah ;)
Verkligen! Älskar hösten eftersom allting blir så mysigt då! Bio, promenader och ljusslingor i rummet... inget att klaga på :)
Jag har inte fått noterna ännu, utan jag har fått spela efter min lärare , så jag har inte kommit så långt än. Men av den lilla biten jag har spelat är den inte så jättesvår. Ja precis, jag hade spelat åtta år innan jag kom på det så ;)
Okej, får hålla utkik om jag hinner det!
Det kan nog stämma! Fortfarande lika kul :D
Kram fina du ♥

2013-09-04 @ 21:51:38
URL: http://molntussar.webblogg.se
Postat av: Henrietta

"Får hålla utkik om jag hittar det" ska det stå! haha ;D

2013-09-04 @ 21:52:43
URL: http://molntussar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0