Pirates of the caribbean - 4 hands piano

Sedan förra året på julkonserten när jag spelade den här låten med orkestern är jag, fortfarande, helt fast i låten. Det är inte så att jag lyssnar på låten hela tiden, men jag kan sitta här och slå upp "Pirates of the Caribbean" som sökord på Youtube och... Alltid så hittar jag något nytt... Vilket jag alltså har gjort nu, som ni hör. Den här versionen av låten är så, wow, kanske för att pianisterna spelar låten fyrhändigt, och det är så häftigt när pianister spelar fyrhändigt tycker jag. Det är en helt annan sak jämförelse med tvåhändigt. Dessutom tror jag faktiskt aldrig att jag har hört just den här låten fyrhändigt. Nu när vi ändå hör fyrhändigt, tänkte leta upp lite fler sådana klipp. Spännande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0