Ler åt cello. Tankar och jobbar. Bra.

 
Ler åt att jag kom iväg på cellon idag. Smile. I vissa stunder känner jag verkligen att jag har utvecklats. Smile. Sådana stunder kan vara som den här veckan. För två år sedan, hade jag inte kunnat C-klav. Men tänk att... Jag faktiskt kan det nu... Visserligen inte stjärna. Det kan ingen vara... Men är bra! Jag är inte dålig på det här. Jag är inte dålig på det jag brinner för. Utan. Skulle vilja säga att det går bra nu! Det går bra.
Lämnar måndagen med alldeles för många tankar. Är glad. Samtidigt som jag inte alls är glad. Brinner av ett leende samtidigt som jag är blöt av tårar. Not smile. Dessa tankar. Är för mycket för mig. Alldeles för mycket. Alldeles för mycket för en liten person. Jobbar mig igenom alla tankar imorgon. Stay strong forever!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0