Höstlovet närmar sig!

Visst börjar höstlovet närma sig? Närmare bestämt fredagen den 25 oktober. Det är ju mindre än en måndag kvar tills dess! Det är något alldeles speciellt som händer då, för mig. Det är nämligen så att jag ska vara med i en orkester som arrangeras av RUM och Kulturskolan (tror jag...). Orkestern kallas för Stork och har hållit på några år. Det arrangeras varje höstlov, med fem repetitionsdagar och sedan sen konsert på musikaliska.
Jag är både nervös och nyfiken på hur det detta kommer bli. Framförallt ser jag framemot att få se vilka personer som kommer vara där, och än en gång spela på musikaliska!
Tycker du att det låter intressant, spännande och roligt! - Så varför inte anmäla dig? - Allt från trumpetare till violinister. Du kan anmäla dig, i stort vilket instrument som helst, som du spelar.
http://www.rum.se/viewNavMenu.do?menuID=24&oid=4349 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0