Harry Potter - NOTER - Glad

Dessa böcker, ja, där i finns det sådant där som man går efter i musik när man spelar. Det börjar på N. N-o-t-e-r. Boken med färg, där i finns det endast pianonoter, (komp) och utan färg, cellonoter. Jag är väldigt glad över denna just nu, måste jag säga. Det här är något helt annat jämförelse med det jag fick i julas. Det här, det är så mycket enklare. Det som kan vara svårt här, i vissa låtar, är rytmen. Men lägena, är för det mesta i första läget, så där har vi något bra med detta. Varför är det bra då? Jo, för första läget, det sitter ju där rätt så bra. Jag kan ju tillägga, att jag tycker att jag i alla fall (hm, ja...) kan hitta de flesta lägen hyfsat. Är ni nyfikna på vad finns för låtar här i? Då får ni följa med i veckan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0