Hallucination, Kuroshitsuji - Noter

Här syns det mesta av noterna till "Hallcinationn", som jag spelar på orkestern nu. Första stämman nu. Förra terminen hade jag rätt så mycket andra stämma. Enda låten jag hade första stämman på va "Mamma Mia". I år, ja, i alla fall i det låtar jag fått än så länge, så har jag första stämman. Det vill säga "Menuet", "Money Money Money" och den här. Tror nog även att jag får lite andra fler låtar längre fram, faktiskt, så vi får se om jag får första stämman då också.
För att återgå till dessa noter på bilden. Jag kan medetsamma säga att första takterna vid C är inte de enklaste. Det andra är ju faktiskt hyffsat enkelt, skulle jag vilja säga.
Kramar <3
 

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Ser kul ut! :D
sv: haha, tack! ja, fast man kan ju alltid skylla på att man var ung och dum om det är för pinsamma, haha! ;) Okej, vad skönt! Nämen, vad kan det vara för tecken då? :)
Detsamma! Kramar ♥

2013-09-14 @ 22:50:17
URL: http://molntussar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0