Upplev konserten // STORK, höstlovsorkestern 2013

ÅH. Den här låten är väldigt fin måste jag säga...
 
Vi spelade 2:a satsen från "Noewegian Dance"...
 
.. Och sats 3.
 
Igår var vi stråkar och altsaxofon på den här låten. Här hör vi däremot låten med altsaxofon och piano.
 
En av mina favoriter. Och en av låtarna som gick bäst...
 
Tyvärr hittar jag endast "Drottningen av Sabas festmarsch" ur Den förlorade sonen. Men vi spelade även "Polka" och "Gånglåt från Leksand".
 
Den här låten är så fin. Speciellt de här mellan partierna när trombonerna spelar.
 
Att spela på musikaliska igen var underbart! Konserten var fantastisk! Skulle velat höra allt det här själv. Nu satt jag mitt i det, och då tänker jag inte särskilt mycket på hur helheten låter. Om ni förstår mig? Laddar om nu, och övar på orkesterlåtarna inför julkonserten. Som det börjar närma sig till så smått...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0