STORK, höstlovsorkestern 2013 // Sammanfattning

Dessa dagar sedan den 25 oktober har varit lärorika.
Att spela med så många andra instrument, allt från fioler till tromboner. Att ha märkt att jag lyssnar så mycket efter andra instrument. Det är väl så man klarar sig i en stor orkester? I och för sig, jag lyssnar väldigt mycket andars också... Men det har kommit mer och mer den senaste tiden, och nu, kände jag det verkligen. Som sagt, verkligen lärorika dagar. Mamma sa efter konserten att vi var väldigt samspelta efter så få dagar. Kan stämma. Eller jo, det håller jag med om. Jag menar, i egentligen övar man ju en hel termin inför en konsert. Men nu har vi bara haft några dagar på oss, 5 dagar. Och det lät så bra igår... Bär med mig en maffig känsla resten av veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0