Sammanfattning (Cellolektion, orkester) - 21, 22 oktober

Jag börjar det så här. Man kan ha motgångar och framgångar. Det är bra med framgånger och motgångar. Visst är det? Att förvänta sig något. Eller snarare, just nu (passar bättre in) att vilja något så mycket. Att vilja att det ska gå bra. Jag ska inte sitta och jämföra det med en massa saker. Men ungefär så här. "Du måste ha alla rätt på provet, annars åker du ut". Så hårt att sedan "förlora" mot det. Lite grann. (Usch vilken jämförelse...) Men, lite som att "förlora" mot sig själv, fast lite hårdare. Jag har haft många veckor som har varit bättre, och några som har varit sämre. I måndags, tyckte jag det lät fel. Precis innan lovet! Skulle det varit en vanlig vecka, alltså cello nästa vecka, så skulle jag bara tänkt "Nya tag Hanna." En positiv sak, (positivahanna) är vi fortsätter med Ted Gärdestad till söndag! Vilken låt då? Igår var det helt okej, men saknades det där som jag skulle behövt efter måndagen. Efter höstlovet kommer jag börja tröttna mer och mer på det här tremolot i ABBA:s "Money Money Money". Det funkar inte just nu. Kör fortfarande med "Nu kör vi, hårt som bara den, efter höstlovet". Och vinner...
Kan tillägga lite kort att imorgon börjar höstlovet här, då vi kör med trummor. Spännande. MEN: OBS. Det kommer slinka in lite cello under lovet. Så håll ögonen öppna under den närmsta tiden, här!
Cellokramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0