Sammanfattning (Cellolektion, orkester) - 14, 15 oktober

Oups... Som ni säkert märkte skrev jag ingen sammanfattning igår. Oj... För jag brukar ju faktiskt skriva sammanfattningen på onsdagar. Men det skadar ju inte att ta sammanfattningen idag!
I måndags, vad jag minns, så tyckte jag att det gick bra. Jo, förutom att det kändes som att jag kom fel. Eller alltså, kommer fel kan man väl egentligen göra nästan hela tiden, men... Äsch, fel helt enkelt. Men det blir bättre nästa vecka!! I tisdags på orkestern hade jag önskat att det skulle gå lite bättre, vi kan säga som så att det saknades lite. Fast jag tycker ändå att det låter bättre och bättre, eller, det låter aldrig dåligt. Rättare sagt, jag blir inte besviken just nu. Det måste ju bara betyda en sak, att det låter bra!
Cellokramar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0