Firar 1 år #Grattis

Att cellon betyder extremt mycket för mig. Det har ni säkert lärt er just nu. Att den här platsen betyder mycket för mig. Det kanske jag däremot aldrig har skrivit ut... Cellon är mitt allt. Det är genom cellon jag klarar mig igenom mörker och tårar. Utan cellon, hade jag varit rätt så svag, faktiskt. Den här platsen har blivit mer och mer speciell för mig för varje dag. Speciellt, dessa dagar med besvikelse. Sådana dagar. Då är det här min räddning. Eftersom att jag alltid går och tänker miljoner saker. Så är det så skönt att skriva här. Att skriva ner allt. Jag vet absolut inte om ni tar till er mina ord, och all musik! Men, det känns som att, åtminstone en person av flera miljoner, faktiskt läser allt. Att en person läser mina ord. Det betyder, jag lovar er. Det gör min dag att du läser min text, och att du lyssnar på musiken. Att du tar till dig allt.
Jag blir så stark av cellon. Jag blir stark av att sitta här och skriva varje dag. Och tillsammans, så blir i bara ännu starkare! Tillsammans klarar vi i genom oss allt. Tillsammans. Klarar vi det. Nu ska vi ha ett nytt år. Vi ska klara ett år till. Vi ska vinna. Tillsammans. Du, du, du, ja och du, du och du... Alla. Allihopa.
Cellkramar <3

Kommentarer
Postat av: Carl

Brinn för din Cello! Tror på dig! Humlan du spelade? hör den ser den....

2013-10-10 @ 12:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0