Dag 2, höstlovsorkestern STORK

Det här är lärorikt. Känner att det fastnar för livet. Det är liksom inte något man glömmer så enkelt. Jo, det här kommer jag ha nytta av sen. Mer och mer nytta av faktiskt. Det kommer bli ett år till, det vet jag redan nu. Om det blir nästa år vet jag inte? Men någon gång lovar jag er att jag kommer sitta här och skriva något sådant här igen.
Vi  hade rep med endast cello, och så spelade vi tutti,  det vill säga alla tillsammans idag. Ni kanske undrar vilka instrument som är med förresten? Det är MÅNGA. Så det tar vi lite enskilt senare. Nu kör vi dag 3 imorgon. Så får vi se vad jag sitter här och skriver imorgon...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0