Sammanfattning (Cellolektion, orkester) 4, 5 november

Efter i måndags och tisdags så är jag nöjd. Vilket känns så bra efter veckan före höstlovet!
Som jag skrivit tidigare, man måste jag motgångar för att få framgångar. Innan du tycker att du har misslyckats med någonting, tänk bara på att det är ett steg närmare en (stor) framgång.
Fick en ny låt på cellon i måndags. Hm... (Vad det nu var för låt...) - Mer om det senare i veckan/helgen. På tal om nya låtar så fick jag även två nya låtar i tisdags på orkestern. Två stycken jullåtar faktiskt (Julen närmar sig mig stormsteg!) Dels "Julen är här" som säker många av er hört tidigare men också ett medley (om jag förstår det rätt) som hade namnet "The joyful sounds of Christmas. Har redan gjort en sökning på den sistnämna låten och hittade tyvärr inget speciellt resultat på det. Kanske kan försöka ta något i alla fall? "Julen är här" finns det ju supermånga klipp på som ni vet...
Cellokramar <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria Kjellerhag

Spelade cello när jag var ung, kul att läsa din blogg.


Svar: Tack så väldigt mycket! Hoppas du stannar!!
Kram
Om mig

2013-11-08 @ 09:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0