P2 Klassisk morgon!

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4425&artikel=5698663
 
Nämen vad är detta? Frågar säkert ni er just nu. Klicka in på länken så får ni höra! Nej men jag kanske ska skriva lite mer än så? Jo det är så att, jag har blivit en väl följare av Klassisk morgon på P2. Gud vad kul Hanna! Som ni kunde läsa om under höstlovet som medverkade jag i höstlovsorkestern STORK. Vilket var en jätterolig upplevelse! I och med det tyckte P2 att det skulle vara så roligt om vi STORK-medlemmar önskade en låt. Så det gjorde jag såklart! Sedan nu, lite efter höstlovet så hittade jag en tävling som just nu pågår. (För mer om denna tävling får ni klicka in på Sveriges Radio) Plötsligt, mitt under SO:n ringde det igår. "Dumma försäljare, sluta ringa!" Jo men ser du, det var faktiskt från P2. Resultatet, det hör ni här ovanför, om ni klickar in på länken!
 
Om det är någon som sitter och läser det här, som faktiskt lyssnade på programmet så vill jag bara säga följande: Cellon betyder jättemycket för mig! Det är genom cellon jag klarar mig igenom ljus och mörker. Även om det vissa veckor går dåligt, och jag sitter här och skriver att jag inte är nöjd, så vill jag visa för dig att "Vi får framgångar genom motgångar!". Bakom cellon känner jag mig som Hanna, som mig själv. Den här platsen betyder jättemycket för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0