Orkester igen!

So happy. Det är ju orkester idag. Igår var det måndag och dagen flög iväg, likaså cellolektionen. Jag är nöjd efter igår, och det känns bra att kunna sitta här och skriva det. Fick en ny låt, hm.... Att jag aldrig kommer ihåg vad låtarna heter! Nej men det får ni väl veta i veckan. Jag är jätte taggad över att det är cello idag. Ser framemot att sitta där och spela idag. Extra mycket kanske? Kanske för att jag känner att det ska gå bra idag? Jo, men precis! Så ska det låta!! Att ha positiva tankar, och att tänka framåt det är guldvärd. Jag lovar er. Tillägger lite kort innan jag avslutar helt att jag har något på G. Kanske en liten jullåt? Kanske något som kan bli en jullåt till julafton. Svaret kommer på julafton... Cellokramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0