Julinformation!

Hej! Det var ett tag sedan jag satt ner och bara skrev, förutom på onsdagar då. Idag tänkte jag i alla fall ge er lite info om den kommande på tiden på celloliv.
Imorgon den 1:a advent väntas TVÅ videor. Ja, ni läste rätt. Två videos. På tisdag är det sista övningen med orkestern (Då jag bara tänker köra på!) innan det smäller med konsert den 10 december, på självaste nobeldagen. Jag känner så redo inför konserten. Ärligt talat har jag nog aldrig varit så taggad inför en konsert. Jag har även en video på G till onsdag. Den 13 december, på lucia väntas det terminssammanfattning! Sedan är det inte långt kvar till jullovet börjar här på celloliv. Under jullovet kommer ni få höra mer om oboen, kan jag avslöja. Jullovet kommer pågå från den 21 december ända fram till den 15 januari 2014. Och efter det är det faktiskt inte långt kvar till vårterminen börjar...
Nej men först och främst tar vi imorgon. Vad kan det vara för videos?
Cellokramar <3
 
- Till våren (början av vårterminen) kommer ett nytt sådant här inlägg med information - Fast då om den närmsta tiden under våren... -
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0