David Garrett, Viva La Vida

Tyvärr så har jag lite cellobrist! Ja, alltså jag hittar inte speciellt mycket cellomusik just nu. Jo förresten, jag hittade två klipp nu precis, men vi sparar det lite till nästa vecka. Just därför får ni njuta av fiol under de närmsta dagarna. Här har vi en grym kille på fiol. Jag måste säga det att jag är grymt imponerad av killar som spelar fiol eller cello. Tanken på instrumentet känns liksom mer som tjej i första hand. Jag tror också att många andra av er säkert kan tycka så. Eller hur? Just därför är det så sjukt roligt och coolt att en kille vågar stå upp för att han spelar cello eller fiol och kan säga "Hej jag heter Hugo och jag spelar fiol." Kontrabas känns däremot mer som kille i första hand och inte tjej...
Cellokramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0