Kom nu december!

Det är rätt så sjukt. Häftigt, coolt, spännande, maffigt och nästan lite ledsamt. Att det känns som att terminen började igår, men så är det en månad kvar av terminen, ungefär. Att terminen har flugit iväg. Dag för dag har gått... Nu sitter jag här och räknar ner till julkonserten. Jag hoppas verkligen att vi får veta snart när julkonserten är och var den ska vara. Kort sagt. Hur blir julkonserten i år? Förutom julkonsert känner jag att jag/vi har mycket spännande att se framemot. Lite SPÄNNANDE inspelningar till december. Åh, jag känner bara "Kom nu december!"  Nu tar vi orkester, som blir det "närmsta" vi kommer julkonsert just nu. Köra järnet på orkestern idag. Exakt.  
Cellokramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0