The Swan, cello

Ni måste verkligen ta er tid att lyssna på detta... Det är, ja... Jag hittar knappt ord för det. 
 
Är det inte underbart? Så vackert, så fint!
Att det är fem cellos. Det låter som att det är hundra eller minst femtio.
Jag älskar det här... Jag blir alldeles uppfylld, upprymd med glädje av det här.
Jag blir alldeles, ja... Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara mig.
Änn en gång, se på ljuset. Är det inte bra mixtrat med ljuset? Det tycker jag.
- Lyssna och njut - Det är det enda jag har att säga egentligen.
Jag ska leta upp en bra version på Ave Maria med cello så ni kan få höra det.
Jag har även lite andra låtar jag tänkt att leta upp - Det kommer säkert i veckan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0