Stråke, gaffel, cello

Okej, Hanna... Vad har gafflar med cello och stråkar att göra?
Jag har börjat lägga märke till en sak, börjat att tänka på en sak. Börjat komma på mig själv.
Jo, att jag håller gaffeln precis som jag håller i stråken.
Jag vet inte varför det blir så? Kanske för att jag är van vid att hålla i en stråke, rätt ofta.
Faktiskt så håller jag ju i en stråke rätt ofta. Oftare än i en gaffel?
Nej jag vet faktiskt inte. Det är nu på senaste tiden, de senaste veckorna, det här året som jag börjat komma på mig själv med detta.
Men ni måste erkänna. Är det inte lite roligt? Det tycker jag.
Kan kännas lite konstigt ibland att hålla en gaffel som en stråke. Det måste se lite konstigt ut.
Eller inte för att jag någon gång fått en kommentar om det, "Hanna, varför håller du i gaffeln så konstigt?", nej jag tror ärligt talat inte att folk spanar in gafflar när de äter. Snarare maten.
Känner ni igen er i detta? :-)
Jo, det kan också hända medk knivar och skedar - Men vanligast med gaffeln.
Cellokramar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0