Sommaren är kort

"Sommaren är kort"... En riktigt härlig låt faktiskt!
Har låten i noter, så kanske jag kan spela in det nu någon gång?
Anledningen till att jag egentligen lägger ut det här, förutom att låten är så fin, är att den påminer om "På ett berg" som jag fick i måndags. Inte samma text men samma melodi, ungefär.
Jag tycker låtarna liknar varandra mer och mer när jag hör de... Är det bara jag som tycker så?
Låten "På ett berg", kunde ni höra i detta inlägg - http://celloliv.blogg.se/2013/may/pa-ett-berg.html#comment - Jo, jag måste säga att jag tycker låtarna påminer om varandra.
Det är nästan så att jag kan sjunga på "Sommaren är kort" medan jag spelar "På ett berg"...
- Måste säga att jag just nu håller med låtnamnet "Sommaren är kort", för det är den ju verkligen... Sommaren är faktiskt väldigt kort - Så passa på att njuta av sommaren. Ta vara på dagarna!!
Cellokramar <3
 
Mitt under konserten, mellan två låtar börjar "Hedwig's theme" ljud någonstanns från publiken.
Jag vet direkt var det kommer ifrån... Han tittar liksom ner i skärmen, han rodnar lite... Jag sitter unegfär mittemot honom. Riber...
Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra, men jag var tvungen att le, skratta lite grand.
Det kanske var bra? Att jag blev mer avslappnad av det? Så kan det kanske vara, det gick ju så bra efter det där leendet. Du är för söt Riber! Jag älskar dig!
- Det kommer fler konserter Riber, kanske ska du ta tag i filminspelningen då också? Du fixar ju det galant -
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0