Som i en bubbla

Lever lite som i en bubbla idag - I min egen värld. Ignorerar allt annat.
Struntar i allt och alla. Lever i mig själv... Har massa tankar som bubblar runt. Som jag går runt och bär på!
Att leva i en bubbla har på sätt och vis gett resultat. Det finns ett ord, enkelt att säga och skriva. Nöjd.
Att leva i min egen bubbla, det är något som jag kommer fortsätta med. Något som gjort att jag lyckats bra.
Bättre än tidigare. Troligtvis bäst på hela den här terminen! - Hoppas bara på att jag bär med mig det här till nästa vecka. Och deffinetivt nu efter pausen.
Annars vet jag inte vad jag gör... Då går min värld nog under totalt.
Då har den här dagen krossats! - Nej jag orkar ärligt talat inte tänka på det just nu. // Hanna


Kommentarer
Postat av: mandisway - vägen till mina mål & drömmar!

Ibland är det skönt att ha sin egen lilla värld och bara få vara ifred och fokusera på sig själv!

sv: Tack! Ja, det var så här att när jag var i Malmö och hälsade på en kompis förra sommaren så gick vi in på en affär jag aldrig vart inne på: NewYorker och där inne hittade jag den snygga tröjan på REA så självklart att jag skulle ha den! :D Jag har bara vart ledare i ett år i Januari ^^

- xoxo!

2013-05-08 @ 09:23:42
URL: http://mandisway.blogg.se
Postat av: Thea

Fin blogg du har!
Kolla gärna in på min blogg :)
//Thea

2013-05-08 @ 17:04:33
URL: http://theas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0