Rosa Luxemburg Oberschule - RLO - James Bond Theme

På sista tiden, den senaste veckan kanske jag ska skriva, har jag hittat massa fint!
Tänkte dela med mig av något jag hittat nu, något som passar väldigt bra in eftersom jag har samma låt på orkestern.
 
Här får vi höra James Bond Theme med RLO orkestern, en förkortning på Rosa Luxemburg Oberschule.
Ni måste hålla med om att det här, det låter så bra!
Det påminer väldigt mycket om den vi har på orkestern, men jag tror ärligt talat inte att det är samma version. - Det låter inte riktigt så.
Jag ser inte exakt vad cellisterna gör eftersom att man ser de från en väldigt dum vinkel, men det ser inte ut att vara så som det är i orkestern för cellisterna.
Kanske något som är likadant ändå? Allt låter så lika.
Men jag ser inte riktigt om det är fiolerna eller cellosarna som spelar det? Det låter som fiol men... Ja, hm.
Visst är det iallafall en grymt bra orkester!? Den kanske vi får höra fler gånger?
- Jag är säker på att det låter minst lika bra som det gör här om "James Bond Theme" i orkestern :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0