Pirates of the caribbean - Fyra cellister!

Ni har redan fått höra låten med många cellister... Det här, med bara fyra cellister.
Det är ju minst lika bra! Ni måste hålla med mig om att det här är grymt :-)
Det är bara fyra cellister, men ändå låter det så maffigt, så mycket om dem. Det låter ju nästan som att det satt 120 cellister där.
Att det är samma låt är för mig svårt att tro. Det är en sådan skillnad. Här låter det på ett helt annat sätt om låten.
Jag älskar ljuset som man ser i videon... Man får en sådan bild i huvudet av det där ljuset. Grymt bra gjort med ljuset!
Av det här får jag så mycket bilder i huvudet. Speciellt om jag blundar - Jag kan däremot inte förklara vad för bilder. Men ni kanske känner igen er?
Det enda jag just nu har att säga om detta - Ni måste ta er tid att lyssna på detta - Det är det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0