Några ord

Jag vet inte riktigt var jag ska börja och inte sluta heller... - Det kommer bli en sådan där tankeställare nu.
Efter förra tisdagen så var jag ändå rätt nöjd. Då var det glädje som sprudlade, då fanns det ett leende på läpparna.
Nu däremot. Nu... - Ja, ärligt talat vet jag inte alls.
... Åh... Det finns tre ord... Jag orkar inte! Snälla rara Hanna!
Inget med besvikelse idag.
- Ärligt talat vet jag knappt vad som går så dåligt idag. Nej, men någonting är det. Jo, på ett ungefär kanske.
Det låter så fel alltihop. Allt! Varför?
Jag vill bara gå upp i rök just nu, försvinna. Försvinna bort!
Bara blunda. Inte höra, inte se. Bara vara i den där bubblan. Känner att jag behöver den bubblan.
Åh... Tårarna ringer väl sedan. Om jag får gissa.
- Nej, jag orkar inte mer just nu - Vi hörs imorgon. Då kanske det känns bättre, åtminstone lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0