Meningar, ord

Känner att jag skulle behövt den där cykelturen igår. Att bara få komma iväg, tänka!
Efter igår på cellon är jag väldigt tom. Inte som ett stort svart moln som seglar runt därinne. Utan bara tom, tomhet.
Jag är alldeles uppfylld, upprymd av tankar ändå - Den här veckan kommer blir en tankevecka, jag kommer leva lite i min egen bubbla. Där jag får vara ifred. Slippa allt och alla.
Bara tänka i min egen lilla bubbla.
Jag älskar att slippa känna besvikelse. Det är lycka, det är glädje. Men samtidigt hatar jag att vara alldeles tom. Det är ingen rolig känsla ska ni veta att gå runt och känna sig alldeles tom.
Som att vara instängd i ett alldeles kolsvart rum. Som att vara instängd i mörker.
Som att blunda. Att inte känna, höra eller någoting.
 
Försöker komma iväg på orkestern idag. Vill inte missa den den här veckan. - Isåfall går jorden under, nej men min värld gör det. Vill inte ha tomhet, vill bära med mig någonting mer in i veckan!
Just nu är det ett litet frågetecken på om jag kommer iväg? Men, jag tänker satsa på det. Det ska jag.
Så, nu kör vi!
- Imorgon, då är det fyllt av glädje... Eller jag hoppas det.
Cellokramar <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0