Konsertbilder från cellokonsert 21 maj 2013

Låt bilden tala - Under cellokonsert.
Den här bilden togs innan vi hade börjat spela, så om jag ska gissa mig på vad jag satt och tänkte på här... "Gör ditt bästa Hanna, det är då du får resultat"... Tittar ju verkligen rakt in i kameran här.
Men tittade väl på kameramanen (Riber) i just den stunden.
Här ser vi hela orkestern KORK - Fullt spelande! Fullt ös. Det låter ju riktigt bra!
Ser ni mig? Jag sitter ju där bakom... Man ser mig sticka upp där lite på sidan.
Jag måste få skriva att det känns så himla, hm, maffigt att se alltihop från kameran.
När jag spelar sitter jag ju mitt i alltihop - Då vet jag jag inte hur det ser ut, hur det låter.
Då är jag så inne i vad jag gör - Men efter att sedan ha tittat på alltihop via kameran känner jag så... Om jag inte var nöjd innan kan jag inte annat än vara mycket nöjd efter att ha hört hur det låter.
Det låter så bra, utanför, i kameran - Jag blir så glad, känner mig så nöjd när jag hör och ser.
En cello. Tillsammans är vi något stort Sally - Tillsammans gör vi något, tillsammans bildar vi något.
Något som... Som låter riktigt bra! Något att vara nöjd och glad över.
- Jag låter dessa tre bilder tala till er. Tala om för er hur allt var och kändes för mig...
Bilderna tagna av lillebror (Mobilkameran) mamma (Canon EOS 1100D)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0