Jag som är så duktig...

Eftersom att jag är så duktig på att vara ute i internetvärlden... - Så har jag nu hittat dessa noter till låten "Hedwigs Theme" som vi spelade i orkestern också. Fast det var helt andra noter då.
Såg nämligen en video, där den här låten spelades, så tänkte jag att "Nämen det här måste jag ha i noter"... Tänkte fråga tjejen som spelade i en kommentar, men så såg jag en annan kommentar.
"Noter finns på min facebooksida" - Klickade mig alltså in på den här facebooksidan och där fann jag dessa noter.
Sparade noterna, skickade iväg låten till mamma som skrev ut och nu står de här på notstället.
Spelat lite på låten och tycker att dne är rätt enkelt faktiskt.
Det finns egentligen inget svårt med den här låten... Kanske kan bli en inspelning till juni?
Cellokramar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0