Inspelning...

Som jag skrev häromdagen så har jag börjat spela in mig själv. Det kanske låter jättekonstigt - Det tycker jag själv. Men det är väldigt skönt att kunna gå tillbaka och titta.
Som efter dåliga dagar, att gå tillbaka då och titta, att inse att... Jag är bra! Att då få pepp av dessa videor. Jag är faktiskt bra. Fortsätt så Hanna!
Att efter en sådan video kunna le. Ett sant leende, kanske som på bilden? Ett leende som jag sedan bär med mig in i veckan.
Hm, jag spelar ju inte andra videor som jag lägger ut. Så egentligen är det inget konstigt ju.
Men det bara känns konstigt att ha videor på mobilen där jag spelar + pratar. Säger alltid någonting om varje låt.
Dessa videor är inget jag lägger ut. Eller? Kanske... Jag har börjat fundera på om jag ska spela in något litet till nästa vecka.
- Såklart, det är inte lika bra som allt annat jag lägger ut. Jag övar ju, då sitter inte allt där till hundra %
Vi får helt enkelt se.
Cellokramar <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0