I vanliga fall...

I vanliga fall skulle jag nu suttit här och skrivit en sammanfattning av tisdagens orkester och måndagens cellolektion. Men jag skrev ju en liten sammanfattning redan igår... Och orkester det var det ju inte den här veckan. Inte förra veckan eller. Då var det ju konsert, så då skrev jag ju en sammanfattning av konserten.
Nästa vecka kommer det inte bli någon orkestersammanfattning och inte heller någon cellolektionssammanfattning - Däremot sammanfattning av konsert två dagar i rad! Och såklart terminssammanfattning på torsdagen...
Sedan då? Det kommer ju inte komma några sammanfattningar alls på onsdagar under hela sommarlovet. Tanken känns rätt konstig att tänka just nu faktiskt, men med tiden under sommarovet kommer jag väl vänja mig. Den 20 juni får ni en liten sammanfattning av en liten rolig grej... Vad kan det vara? Inget jag tänker skriva om just nu, utan skriver om det när det närmar sig.
Den 10 augusti då blir det en sammanfattning av pianolovet.
Slutsatsen blir att jag inte kommer skriva några vanliga sammanfattningar föränn någon gång i september. Den tanken, ojoj. Somsagt, jag vänjer mig. Det kliar så mycket i mina fingrar efter varje måndag och tisdag. "Måste få ner allt som jag tänker på!" Nu kommer jag inte ha samma känsla föränn i september... "Måste få ut allt". Något slags behov, ett måste.
- Blev något slags sammanfattningprat idag. Istället för en vanlig sammanfattning... Så det blev ju på sätt och vis någon slags sammanfattning av hur sammanfattningar kommer se ut här under den närmsta tiden.
Många kramar <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer-livet genom mitt objektiv

Ja men precis! Kändes ju lagom kul att behöva åka hem igen efter lite mer än en timme och sitta ensam hemma och göra ingenting... :/

2013-05-29 @ 17:19:37
URL: http://jenniifersjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0