Home, ThePianoGuys - Piano, Cello

Jag förstår inte riktigt  varför de har den där efekten i början? Förövrigt älskar jag videon... Alltihop, det är så vackert, så underbart!
- Som jag skrivit innan, det är så fint när det spelar ute i naturen. Man får en helt annan bild av musiken då -
Just här känns det lite som att pianot är huvudpersonen. Det är pianot som vi hör mest, sedan kommer cellon in. Cellon kommer in med lite starkare partier vid vissa tillfällen, annars hör vi cellon rätt svagt här.
Eller svagt... Hm, jo. Lite dämpat, svagt, men samtidigt att man hör den. Något som pianot kan luta sig mot, cellon. Cellon, kan luta sig mot pianot i sina partier.
Där fick jag till det känner jag :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0