Här har vi någonting...

- Wow Hanna! Vad du hittar mycket spännande...
Här har vi låten "Boulevard of broken dreams", ingen låt jag hört innan. Så den var alldeles ny för mig.
Hittade detta genom klippet ni fick se igår, "Hedwig's theme". När jag sökte reda på mer så fick jag se flera versioner med låten på cello, även någon med fiol.
Jag tänkte dela med mig av det i veckan, redan imorgon faktiskt. Så ifall ni är nyfikna på hur det låter...
Själv gillar jag det, ja iallafall på cello, längre än så vet jag inte ännu. Har nämligen inte hört någon version när gruppen Green Day, som faktiskt gjort låten, sjungit den ännu. Men det lär både jag och ni veta innan den här veckan är slut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0