Halo Theme, Lindsey Stirling and William Joseph

Vår kompis Lindsey Stirling... Tjejen som vi sett mycket av här  har kommit tillbaka med något alldeles nytt - Så lyssna och njut!
 
Jag får inte riktigt till någon så bra beskrivning till den här låten. Ibland får jag ju till riktigt sådana där bra beskrivningar.
- Det låter så maffigt, så "pang bom, vad bra det låter". Jag får riktigt den känslan av det här.
Pianot och fiolen går så bra ihop... - Jag säger bra, lyssna så förstår ni.
Det låter som en berättelse, om ni förstår mig där.
Jag förstår ärligt talat knappt mig själv där, men någon tanke ligger bakom det.
Massvis kramar <3
 

Kommentarer
Postat av: Henrietta

sv: Tack så mycket! ♥ eller hur, Är det redan femton år sen jag föddes? ;)
åhh det vattnas i munnen när jag tänker på cheesecake. det bästa jag vet ungefär! citroncheesecake har jag aldrig smakat faktiskt, men jag kan tänka mig att den är supergod! :)
Ja, precis! Det känns skönt att jag äntligen hittat någon i min ålder. Jag har alltid fått spela med dem som varit yngre eller väldigt mycket äldre!
Kramar ♥

2013-05-24 @ 20:13:40
URL: http://molntussar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0