Funderingar...

Åh, jag är alldeles fast i inlägget som hette "Känner ni mig?".
Jag blir så peppad av allt som skrivs där. "Hanna, tro på dig själv, tro på den du är, tro på det du gör - Det är då du känner glädje, det är då du ler."
Inte för att jag inte tror på mig själv. För det gör jag... "För Hanna, jag har aldrig i hela mitt liv (Och det är långt) upplevt att du spelat dåligt." Nej, inte för att jag tror det... Tack Sally!
En grej jag börjat fundera på är om man kan kombinera att skriva och spela cello... Okej, man kan skriva noter. Vilket... Jag är verkligen inne i en sådan period. Då kombinerar jag ju skrift med cellospelandet. Hm, ja...
Vi hörs, behöver en cykeltur nu känner jag// Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0