En ung talang...

Ni måste hålla med mig om att den här tjejen är så duktig!
Hon är bara 13 år men redan med en stor röst, fantastiskt :-)
Helt otroligt att hon kan sjunga så bra opera redan, vid så ung ålder.
Det är nog därför som jag inspireras så himla mycket av henne... För att hon är så ung men redan så duktig!
Låten ni hör i videon "Ave Maria" står med i min cellobok och om jag någon gång lär mig den. Jag lovar er, ni ska verkligen få höra det då!
Jag tycker själv att låten är väldigt fin, ska försöka hitta den på cello också. Så ni får höra hur det låter. - Själv måste jag hört den spelas på radio någon gång. 
Om ni är nyfikna, låten är skriven av vår kära kompis Johann Sebastian Bach!
Hm, känner att det börjar bli dags för en ny kompositör kanske fixar det till veckan?
Vill ni veta mer om Jackie Evancho, då tycker jag ni ska klicka in på lördag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0