En stor dag...

... Idag är det en alldeles speciell dag... För det är konsert!
Det börjar kännas att det är konsert idag. Jag känner att jag inte riktigt kan sitta stilla, måste andas frisk luft, måste röra på mig. Måste, måste...
Det börjar inte föränn 18.00 - Jag ska inte spela föränn 19.30 - Men det är öppethus så det börjar redan vid 18.00 tiden och så kommer det vara lite olika grejer på G därborta.
Mamma kommer få leka fotograf. Bilder och filmer ska det minsann bli.
Hoppas på att jag kan få upp någon bild här sedan, filmerna kommer jag tyvärr inte lägga ut.
- Funderat på att klippa ihop allting, efter de här konserten, till en film, "Vårterminen 2013, Konserter".
Jo, det tänker jag göra. Gjorde en liknanade film för ett tag sedan, förra året, nej men i december var det nog. Den blev riktigt bra, så då kanske denna blir ännu bättre?
Jag lyssnar på låtar, pepp, pepp och hemma blir det spelning, övning, pepp, pepp.
Ska försöka kämpa på, göra mitt bästa, försöka få ut allt jag har i mig - Så får vi se hur långt jag kommer med det.
Nej hörrni, vi hörs imorgon, då massvis om konserten!!
Cellokramar <3
 
- Ungefär 10 timmar kvar -
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0