En speciell dag

För mig är nog ändå alla måndagar speciella... Alla cellodagar är speciella.
När hela jag sprudlar av glädje!
- Att jag överhuvudtaget står på benen idag, det är ett under!
Efter att ha cyklat två cykelrundor till Åkeshov och tillbax + en promenad ända till Ängbyplan. Ja och så huvudvärken idag, så undrar jag lite över varför jag står på benen?
Varför jag inte ligger i sängen? Känner mig lite sådär halvdöd nästan idag efter helgen.
Men, tanken på cello kan få mig att hoppa upp sex på morgonen. Ja, speciellt när det är konsert.
Det är just därför jag står på benen idag. För att det är cello som gäller, för att det är glädje, lycka som sprudlar runt i mig idag.
Tänkte ta mig en liten spelning innan cellon, öva.
Börjat spela in mig själv, inga filmer jag lägger ut, men när jag tittar tillbaka på dessa filmer blir jag peppad.
Det låter faktiskt bra!
Så spelar nog in lite. Kanske ska skriva ett helt inlägg där jag förklarar mig närmare om det?
Förresten, på tal om inspelning så har jag en inspelning som kommer upp nu i veckan. En liten försmak på vad som komma skall den 21 maj.
Nej, ni får ha det så bra, så ska jag ta och spela nu. Vi hörs... Med ett glatt inlägg imorgon!
Alltså - En speciell dag för att jag känner mig stark, för att det bara är massa lycka och glädje som sprudlar i mig idag -
Cellokramar <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0