En bild, flera ord

Varför den här bilden hamnar här? En bild som Viviane Hedberg Perron gjort...
Jo, jag har väldigt mycket att säga om den här bilden.
Den här bilden får mig att tänka på cellon, dåliga dagar med cellon. När det bara har varit en massa besvikelse som sprudlat i mig.
Men jag blir stark. Jag blir stark utav titta på den här bilden. Att tänka, "Jag är inte ensam om att känna besvikelse" Eller är det bara mina tankar som får mig att tro att en bild också känner, tänker något, på sitt sätt.
Jag blir stark, känner mig bättre till mods av att titta på den här bilden.
Just därför hamnar den här - För att jag blir glad av att titta på den här bilden! Känner mig inte ensam, känner att jag bär med mig någon.
Cellokramar <3

Kommentarer
Postat av: mandisway - vägen till mina mål & drömmar!

hehe okej mysigt! :D Ja nej och imorgon ska jag upp typ halv sex... HAHA oherregud säger jag bara :O

2013-05-03 @ 22:12:07
URL: http://mandisway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0