Connie Talbot

Connie Talbot, en än så länge ung artist men som kan bli något riktigt stprt i framtiden...
Connie är född den 20 november år 2000. Hon är en brittisk barnsångerska från Streetly i Aldridge.
Hon blev känd när hon var med i programet "Britain´s got talent" år 2007 där hon kom tvåa.
Efter det satte allt fart... Den 26 november samma år gav hon ut sitt debutalbum, "Over the rainbow".
Det andra albumet "Connie Talbot´s Christmas album" med jultema kom ut år 2008, det tredje i slutet av år 2009. "Holiday Magic".
År 2011 kom Connies singen "Beautiful world" som hon skrev vid 7 års ålder.
Singeln "Sail away" kom ut den 29 maj 2012.
Connie Talbot har uppträtt i Europa, USA och Asien hitills.
Hennes musik har upptäckts genom youtube. På youtube är det räknat att hon har över 400 miljoner videovisningar!
Vill ni veta mer om Connie Talbot, klicka in här - http://sv.wikipedia.org/wiki/Connie_Talbot
Jag är grymt inmponerad av den här tjejen, just därför skrev jag om henne.
Kramar <3
 

Kommentarer
Postat av: mandisway - vägen till mina mål & drömmar

jodå min 30:e april var väl hyffsad ^^

2013-05-02 @ 12:56:47
URL: http://mandisway.blogg.se
Postat av: Henrietta

sv: den hette något i stil med "<3 mig goes online" så himla rolig var den! :D
okej, men den är nog lite bättre eftersom det går fortare än bussen ;) jag har bara åkt tunnelbana två gånger i mitt liv, hahah!
Ja eller hur! När slutade man egentligen. Det är ju något som bara händer utan att man tänker på det. Lite tråkigt faktiskt.
Kram fina du! ♥

2013-05-02 @ 18:20:52
URL: http://molntussar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0