Boulevard Of Broken Dreams (Green Day) - Orkester

Jag har hittat lite olika versioner av låten "Bouelvard of broken dreams" när den spelas i orkester.
Hittade ingen speciellt bra, förutom denna. Det här var den bästa jag hittade. Bäst kvalite, ljudet låter bäst här. Låten låter liksom mer påriktigt här... Inget jag upplevde i de andra jag hittade.
Det låter så bra om den här orkestern, de låter proffsigt. Känner att jag den där känslan, av proffsig, av vissa videor. Vissa låtar, vissa orkestrar. Just det här är en sådan orkester och låt.
- Men låten - Jo jag gillar faktiskt låten i orkesterform. Det låter så maffigt. Det låter så häftigt, "så wow, vilken bra låt det här är!". Jag tror ärligt talat att jag gillar låten bättre i orkesterform än solo. Det låter så mycket mer, det låter som att det är så låten ska låta.
Kramar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0